• Ներկայացրու բլոգդ

Իմ անունը Ռուբեն: Իմ ազգանունը Գալստյան է: Ես ունեմ իմ բլոգ: Ստեղծել եմ 2020 թվականին:

  • Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա:

Իմ առաջին նյութ Իմ մասին

  • Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչու:

Անգլերեն  Բանավոր մաթեմատիկա Հայերենագիտություն  Հորինուկ   Ձմեռային ճամբար  Ճամփորդություն Մաթեմատիկա Մայրենի ՈՒսումնական բաժին Ռուսերեն բնագիտություն ռւբենի մասին: ես քիչ եմ օկտագործում  Ձմեռային ճամբար ես չեմ շատ օկտագործում: Որ ով հետեվ ձմեռ չի ես չեմ օկտագործում

  • Արդյոք բլոգդ համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ինչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։
  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչու ես հավանում:
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:
Իմ բլոգը

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *