Բարև ձեզ ես Ռուբենն եմ: Էս օր ես կ ասեմ ձեզ ինչ ենք արել ճամբարի ժամանակ:Մենք գնացինք կավա գործուցյուն

մեզ ասեցին սարքել ինչ որ ուզես ես լիքը մարթ սարքեց մեքենա ես սարքեցի սիրուն բաժակ:Հետո գնացինք ոսկե- գործուցյուն:Մեզի ցույց տվեցին մատանիներ ու ցույց տվեցին մատանին որի համար մարդը տարավ 3տարի մատանի սարքելու համար:ՈՒ մեզի ցույց տվեցին որ մատանին կրեց:Մենք գնացինք նայել սիրուն նկարներ:Օրինակ մարդը ինչ տեսնումա նկարումա ինքը նայումա ու նկարում:Ինձ զարմացրեց նկարը որը արելա ընդամենւ 6դասարանի տղա ինքը կուբիկ կուբիկ նկարում եր ու իրա մոտ ստացվեց աղավոր սիրուն նկար:Հետո մենք գնացինք խաղալ ու դպրոցում մենք կանատ եյնք քաշում ու մեր ջոկատը կրեց:Բայց իրանք մտացեցին որ դաղալա ու փոխվեցինք տեղերով:ՄԵնք սկսեցինք իրանք առաջին ժամանակ կրում եյն բայց մենք ուժ վերցրեցինք ու կրեցին մենք կռվում եյնք հեռադիդակի ջոկատի դեմ:

Մեր մոտ հտակրքիր դասեր կայն:Մեզի սովորացնում եյն capcut ծրագիրը իրանով կարող եյնք վիդեոն լավացնել:

Համել մեզ ցույց տվեցին վոնց ծրագիր ստեխծել անունը visual studio code: Այսօր վերջ ստեսուցյուն

Հունվարա Ճամբարի ամփոփում

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *